Veel gestelde vragen

De antwoorden op de meest voorkomende vragen over onze producten hebben we hier onder voor u op een rij gezet. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

 

Algemeen

Hoe kan ik jullie het beste bereiken?

U kunt ons bereiken door een e-mail te sturen naar info@thecopperbarn.nl of te bellen met 06-23530261.

 

Wat zijn jullie openingstijden?

Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag tot en met zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur. 

 

Levering

Hoe lang is de levertijd?

We hebben veel producten die direct uit voorraad leverbaar zijn. Mocht het product niet uit voorraad leverbaar zijn dan staat er bij het artikel aangegeven vanaf welke datum deze weer op voorraad is.

 

Wat zijn de bezorgkosten?

Wij leveren alles gratis bij u thuis zonder extra of verborgen kosten.

 

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Kleine producten, zoals salontafels en wanddecoratie worden veelal met een pakketdienst geleverd. Grotere stukken zoals dressoirs, eettafels, buffetkasten, TV meubels en overige kasten worden door ons zelf geleverd, tot precies de plek waar u deze wilt hebben in uw woning. Dit alles doen wij gratis en op afspraak. Montage van de meubels kost niets extra en doen wij graag in overleg met u.

 

Wanneer en op welk tijdstip wordt mijn bestelling geleverd?

Wij nemen telefonisch contact met u op om een afspraak voor levering te maken, we spreken een dag en tijdsblok van maximaal 1 uur af.

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Op afspraak is het mogelijk om uw bestelling bij ons af te halen. Meldt u dit van te voren aan, ons magazijn is niet gevestigd bij ons kantoor en showroom.

 

 

Betaling

Wanneer moet ik betalen?

U kunt direct tijdens het bestellen betalen via iDeal of Bankcontact (België). U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling bij aflevering te betalen.

 

Hoe kan ik betalen?

U kunt vooraf per bank of via iDeal uw factuur voldoen. Daarnaast is het mogelijk om bij het afleveren uw bestelling via c of contant te betalen.

 

Hoeveel moet ik betalen?

Tijdens het bestelproces op de website is in het winkelmandje te zien wat de kosten zijn van uw bestelling. U ontvangt ook een orderbevestiging per e-mail met daarin het totaalbedrag van de bestelling.

 

Is het mogelijk om korting te krijgen?

We hebben regelmatig scherpe aanbiedingen op onze producten. Wilt u iets speciaals of meerdere producten neem dan contact met ons op voor een offerte.

 

 

Garantie en service

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Heeft u een klacht over een geleverd product? Mail dan een foto van het gebrek met een beschrijving van de klacht naar info@thecopperbarn.nl We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op over de afhandeling.

 

Heeft u ergens anders een klacht over? Breng deze dan onder onze aandacht door te bellen met 06-23530261 of mail naar info@thecopperbarn.nl

 

Onderhoud

 Zijn de meubels behandeld?

Al onze producten zijn voorzien van een afwerking waardoor u de meubels eenvoudig met een vochtige doek en niet agressief schoonmaakmiddel kunt afnemen.

 

Kan ik de meubels zelf behandelen?

U kunt de meubels een beschermende laag bieden met bijenwas, dit kunt u kopen uw drogisterij, bouwmarkt of online.

 

 

Overig

Hebben jullie ook een showroom?

Ja, u kunt onze producten bekijken in onze showroom. Onze showroom is gevestigd op het adres: Burgemeester Jansenlaan 45 in Zwijndrecht. We hebben daar een selectie van onze meubels staan. Wilt u zeker weten dat uw meubel er staat, neem dan even contact met ons op. Het kan ook zijn dat wij uw meubel alleen in ons magazijn hebben staan. Uiteraard bent u daar ook op afspraak van harte welkom. 

Onze showroom is geopend op:

Dinsdag tot en met zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur. 

 

Ik heb een andere vraag, hoe kan ik die stellen?

U kunt al uw vragen per e-mail sturen aan info@thecopperbarn.nl. Wwij zullen uw vragen dan zo spoedig mogelijk beantwoorden.